Letní taneční soustředění 2018 – 1. turnus

  • 1. turnus je přednostně určen pro taneční kurzy ZŠ TGM-mladší, ZŠ TGM-starší, ZŠ E. Beneše, 28. ZŠ Plzeň, přípravka KD JAS a soutěžních skupin Black Stars a Big Rebels. Volnou kapacitu mohou doplnit další tanečníci a tanečnice, klidně i úplní začátečníci.
  • Latinsko-americké a standardní tance pro začátečníky i pokročilé ve věku od 6 let
  • Tančíme SOLO – dívky a chlapci

volných míst: volná místa k dispozici (aktualizace 15.3.2018)

1. turnus – 30.6. – 7.7.2018 

nově možnost přiobjednat si extra individuální lekce pro účastníky soustředění (pro více informací a objednání pište na tk.admira-plzen@seznam.cz)

  • příjezd: sobota 30.6.2018 – Pension a restaurace Klamovka, Stradonice 3, 267 05 Nižbor
  • Čas příjezdu: 10:00 h. 
  • Odjezd ze soustředění: sobota 7.7.2018 v cca 9:00 hod – Pension a restaurace Klamovka, Stradonice 3, 267 05 Nižbor

Důležité: při příjezdu odevzdat zdravotnici nebo zástupci TŠ (bez těchto dokladů/náležitostí nelze účastníka přijmout do kurzu, podpisy na dokumentech nesmí být staršího data než 10 dnů před odjezdem)

Adresa místa konání soustředění:
 

Pension a restaurace Klamovka, Stradonice 3, 267 05 Nižbor (na tuto adresu je možné posílat dopisy i pohlednice – do adresy napište Taneční škola a jméno účastníka)

Děti nejsou speciálně připojištěné

Podmínky platby:

  • ​Záloha 2.500,-Kč musí být zaplacena do 16. dubna 2018! V případě naplnění kapacity soustředění, o účasti Vašeho dítěte rozhoduje datum přihlášení a zaplacení zálohy. Při přihlášení po tomto termínu je záloha splatná do 4 pracovních dnů od přihlášení. 
  • Doplatek 2.300,-Kč doplatek se hradí při předání účastníků na soustředění! (při úhradě zálohy v hotovosti do 30.3.2018 se doplatek u autobusu snižuje na 2100,- Kč)

Možné způsoby provedení platby:

  • Složenkou typu C – složenky budou rozdány dětem na lekcích tance (případně na vyžádání u svého lektora)
  • Hotově svému lektorovi na lekci tance​
  • Převodem na účet 176476651/0600 do poznámky jméno účastníka, jméno kurzu, variabilní symbol je rodné číslo účastníka.

Pravidla a podmínky účasti na tanečním soustředění: ZDE

Co s sebou?

  • Oblečení pro tanec (dostatečný počet – tančí se minimálně 2-3 x za den): trička/tílka + ponožky a spodní prádlo (doporučujeme 2 až 3 na den), sukně nad kolena, legíny, šaty, šátek přes boky, chlapci kalhoty
  • Oblečení pro ostatní aktivity: Trička, tílka, sukně, kalhoty krátké, dlouhé, tepláková/šusťáková souprava, pláštěnka, mikina, svetr, spodní prádlo, ponožky, plavky, osuška, ručníky, hygienické potřeby
  • Další nutné věci: hygienické potřeby, šampón, antiperspirant, švihadlo, karimatka, krém na opalování, repelent, uzavíratelná plnící láhev na pití – nutné, děti si do ní budou čerpat pití, ping pongové pálky, míčky, náplasti (na případný puchýř z botek), batůžek na výlety, čepice, knížka, blok s papíry, tužka, propiska, pastelky, papírové kapesníky, baterka
  • Obuv pro tanec: taneční botky nebo piškoty nebo cvičky – podle vaší preference
  • Obuv pro ostatní aktivity: tenisky na ven nutné, holínky, pantofle, sandály, žabky atd. (podle vašeho uvážení)
  • Léky – pokud dítě užívá: – odevzdat zdravotníkovi při odjezdu u autobusu
  • Kapesné: podle vašeho uvážení (občas na zmrzlinu) – děti mají 5x denně stravu a celodenní pitný režim zajištěn 
  • přezutí do pokojů (pantofle/bačkory)
  • !Maska na maškarní diskotéku!
  • obyčejné bílé tričko, které lze pomalovat a rozstříhat. 

Přestože soustředění probíhá v areálu určeném jen pro nás, nedoporučujeme si brát s sebou drahé věci. Šperky, větší finanční obnosy a další cennosti si bere každý na svou vlastní zodpovědnost. V areálu soustředění (mimo pokoje) –  platí zákaz užívání mobilních telefonů! V případě naléhavé potřeby je možné se s účastníkem soustředění kdykoliv spojit přes vedení Taneční školy na tel: 776 006 953

Přihláška

[caldera_form id=“CF5aaf8f0d392cf“]